پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151248
ادعاي سي ان ان/يک کشتي آمريکايي به محاصره سپاه درآمده است
تاریخ انتشار : 1394/02/09 08:42:27
نمایش : 1371
شبکه سي‌ان‌ان به نقل از يک مقام ارشد نظامي آمريکا مدعي شده است که گشت دريايي سپاه پاسداران روز جمعه يک کشتي با پرچم آمريکا را در تنگه هرمز رهگيري کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ساعاتي پس از آنکه گزارش شد که يک کشتي با پرچم جزاير مارشال پس از ورود به آب‌هاي سرزميني ايران توقيف شده، شبکه سي‌ان‌ان مدعي شد که روز جمعه نيز يک کشتي آمريکايي به محاصره گشت دريايي سپاه پاسداران درآمده است.

اين واقعه در تنگه هرمز رخ داده و در جريان آن چهار قايق گشتي ايراني، کشتي «مائرسک کنسينگتون» را که با پرچم آمريکا در حال حرکت بوده، محاصره و رهگيري کرده‌اند.

يک مقام ارشد آمريکايي در اين خصوص به سي‌ان‌ان گفته است: «ايراني‌ها کنسينگتون را محاصره کرده و براي مدتي پيش از آنکه کنار رفته و دور شوند، کشتي را دنبال کردند.»

امروز گزارش شد که يک کشتي باري پس از ورود غيرمجاز به آب‌هاي ايران در خليج فارس، توسط گشتي‌هاي ايراني توقيف و به بندرعباس هدايت شده است.

مقامات آمريکايي به اين مسئله واکنش نشان داده و گفته‌اند که اين کشتي پس از آنکه ايران به سمت آن شليک هشدار انجام داد، پيام وضعيت اضطراري ارسال کرده است.

پنتاگون توقيف اين کشتي را اقدامي «نامناسب» خوانده، اما اعلام کرده است که انتظار دارد اين کشتي به زودي از توقيف خارج شده و به راه خود ادامه دهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html